• 16-09-2024, 22:34:23
    #1
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    edit.
  • 16-09-2024, 22:36:28
    #2
    Her zaman R10 dan teyit almadan işlem yapmam. Suç 2 tarafında.
  • 16-09-2024, 22:44:53
    #3
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman R10 dan teyit almadan işlem yapmam. Suç 2 tarafında.
    R10 dışında müşteriler de olabiliyor. Karşı tarafın suçu olmayabilir o yüzden.
  • 16-09-2024, 22:46:30
    #4
    omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman R10 dan teyit almadan işlem yapmam. Suç 2 tarafında.
    Foruma davetiyesiz girilmiyor. Davetiyesi olmayan hizmet almak isteyen biri R10'dan teyit yapamaz. Buradaki suç konuyu açanda kalır.

    https://www.r10.net/forum-kurallari/ kuralları okudum butonu bu yüzden var.
    Alıntı
    (2) Her üye; açtığı konulardan ve içeriklerden, yazdığı iletilerden ve özel mesajlarından, tüm paylaşımlarından ve tüm ticari işlerinden hukuken bizzat sorumludur.
  • 16-09-2024, 23:20:38
    #5
    Karşı taraftan dekont istemekte fayda var. Zarar nedir hocam?