omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman R10 dan teyit almadan işlem yapmam. Suç 2 tarafında.
Foruma davetiyesiz girilmiyor. Davetiyesi olmayan hizmet almak isteyen biri R10'dan teyit yapamaz. Buradaki suç konuyu açanda kalır.

https://www.r10.net/forum-kurallari/ kuralları okudum butonu bu yüzden var.
Alıntı
(2) Her üye; açtığı konulardan ve içeriklerden, yazdığı iletilerden ve özel mesajlarından, tüm paylaşımlarından ve tüm ticari işlerinden hukuken bizzat sorumludur.