omerburakTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman R10 dan teyit almadan işlem yapmam. Suç 2 tarafında.
R10 dışında müşteriler de olabiliyor. Karşı tarafın suçu olmayabilir o yüzden.