Konu
İhmalim yüzünden birisi d*landırıldı
16-09-2024, 22:44:53
#3
Temajet
omerburakTr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Her zaman R10 dan teyit almadan işlem yapmam. Suç 2 tarafında.
R10 dışında müşteriler de olabiliyor. Karşı tarafın suçu olmayabilir o yüzden.