İtopyadan alışveriş yapanlar bilenler bakabilir mi
7
●250
- 16-09-2024, 00:09:25Merhabalar r10 halkı. 14 unde itopyadan bı sistem aldım ve montajlanip gonderilmesini istedim. Yorumlarına falan baktım mapsde kimse itopyadan memnun değil. Kullananlar itopyadan alışveriş yapanlar bı yardımcı olabilir mi iyi midir kasada problem olur mu biraz aydınlatabilirseniz çok sevinirim iyi günler hayırlı forumlar
- 16-09-2024, 00:19:58Merhaba, itopya üzerinden kasamı kendim toplayıp satın aldım. Gelen kasanın sıvı soğutmasını acemi şekilde montajlamışlar (1 vida kasanın iç kısmında), kutu içerisinden ekran kartı sabitlemek için vida çıkmadı, satın aldığım wifi adaptöründe kopma problemleri var. Umarım bu tarz problemler yaşamadan teslim alırsınız.


- 16-09-2024, 00:20:33Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkürler hocalarim ortalama olarak ürün kac günde bana gelir millet çok şikayetçi olmuş yavaş yavaş diye amaCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2024, 00:22:16İnşallah hocam çok içimi kararttilar çok kotulediler ama itopyadan bahsediyoruz çok büyük bir firma bakalım umarım sorun yaşamamkzlsnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2024, 01:27:50Bence tek sorunu geç teslim ediyorlar kasaları
Ama monitör alırsan KESİNLİKLE ölü piksel varmı diye bak 2 tane monitör aldım ikiside ölü piksel çıktı iade edip bidaha aldım Sorunsuz Şekilde geldi ama uğraştırdı

