• 16-09-2024, 00:09:25
    #1
    Merhabalar r10 halkı. 14 unde itopyadan bı sistem aldım ve montajlanip gonderilmesini istedim. Yorumlarına falan baktım mapsde kimse itopyadan memnun değil. Kullananlar itopyadan alışveriş yapanlar bı yardımcı olabilir mi iyi midir kasada problem olur mu biraz aydınlatabilirseniz çok sevinirim iyi günler hayırlı forumlar
  • 16-09-2024, 00:14:39
    #2
    Merhaba gamegarajdan sistem itopyadan ekipman monitor aldım.
    Gamegaraj baya ilgiliydi teslimden 1 hafta sonra aryıp sorun var mı memnun musunuz vs sordular.
    itıpyadaki ürünlerimde hasarsız iyi ambalajlı geldi bence itopya yerine gamegaraj tercih edebilirdin f/p.
  • 16-09-2024, 00:14:45
    #3
    Sorun olmaz defalarca kasa aldım. Kargo geldiğinde kapıda kasada hasar var mı diye kontrol et yeterli. Camı kargodan dolayı kırık vs olmasın. 2 koli gönderirler. Birisinde kasa olur. Diğerinde ise donanımların kutuları ve ekran kartı.
  • 16-09-2024, 00:19:58
    #4
    Merhaba, itopya üzerinden kasamı kendim toplayıp satın aldım. Gelen kasanın sıvı soğutmasını acemi şekilde montajlamışlar (1 vida kasanın iç kısmında), kutu içerisinden ekran kartı sabitlemek için vida çıkmadı, satın aldığım wifi adaptöründe kopma problemleri var. Umarım bu tarz problemler yaşamadan teslim alırsınız.


  • 16-09-2024, 00:20:33
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba gamegarajdan sistem itopyadan ekipman monitor aldım.
    Gamegaraj baya ilgiliydi teslimden 1 hafta sonra aryıp sorun var mı memnun musunuz vs sordular.
    itıpyadaki ürünlerimde hasarsız iyi ambalajlı geldi bence itopya yerine gamegaraj tercih edebilirdin f/p.
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun olmaz defalarca kasa aldım. Kargo geldiğinde kapıda kasada hasar var mı diye kontrol et yeterli. Camı kargodan dolayı kırık vs olmasın. 2 koli gönderirler. Birisinde kasa olur. Diğerinde ise donanımların kutuları ve ekran kartı.
    Teşekkürler hocalarim ortalama olarak ürün kac günde bana gelir millet çok şikayetçi olmuş yavaş yavaş diye ama
  • 16-09-2024, 00:22:16
    #6
    kzlsnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, itopya üzerinden kasamı kendim toplayıp satın aldım. Gelen kasanın sıvı soğutmasını acemi şekilde montajlamışlar (1 vida kasanın iç kısmında), kutu içerisinden ekran kartı sabitlemek için vida çıkmadı, satın aldığım wifi adaptöründe kopma problemleri var. Umarım bu tarz problemler yaşamadan teslim alırsınız.


    İnşallah hocam çok içimi kararttilar çok kotulediler ama itopyadan bahsediyoruz çok büyük bir firma bakalım umarım sorun yaşamam
  • 16-09-2024, 01:27:50
    #7
    Platin üye
    Bence tek sorunu geç teslim ediyorlar kasaları
    Ama monitör alırsan KESİNLİKLE ölü piksel varmı diye bak 2 tane monitör aldım ikiside ölü piksel çıktı iade edip bidaha aldım Sorunsuz Şekilde geldi ama uğraştırdı
  • 16-09-2024, 01:48:55
    #8
    İstanbuldaysan beylükdüzünde dükkanları var geç gönderim olabilir ama gamegarajda fiyatlar daha uygun