Merhaba, itopya üzerinden kasamı kendim toplayıp satın aldım. Gelen kasanın sıvı soğutmasını acemi şekilde montajlamışlar (1 vida kasanın iç kısmında), kutu içerisinden ekran kartı sabitlemek için vida çıkmadı, satın aldığım wifi adaptöründe kopma problemleri var. Umarım bu tarz problemler yaşamadan teslim alırsınız.
İnşallah hocam çok içimi kararttilar çok kotulediler ama itopyadan bahsediyoruz çok büyük bir firma bakalım umarım sorun yaşamam