Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba gamegarajdan sistem itopyadan ekipman monitor aldım.
Gamegaraj baya ilgiliydi teslimden 1 hafta sonra aryıp sorun var mı memnun musunuz vs sordular.
itıpyadaki ürünlerimde hasarsız iyi ambalajlı geldi bence itopya yerine gamegaraj tercih edebilirdin f/p.
Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun olmaz defalarca kasa aldım. Kargo geldiğinde kapıda kasada hasar var mı diye kontrol et yeterli. Camı kargodan dolayı kırık vs olmasın. 2 koli gönderirler. Birisinde kasa olur. Diğerinde ise donanımların kutuları ve ekran kartı.
Teşekkürler hocalarim ortalama olarak ürün kac günde bana gelir millet çok şikayetçi olmuş yavaş yavaş diye ama