YD Telefon aldım kayıt yaptırmadan nasıl kullanabılır?
5
●344
- 15-09-2024, 00:29:30Merhaba arkadaşlar. ophone yd telefoın aldım 30 bin tl ödemeden nasıl kullanabılırım yardımcı olur msuunuz
- 15-09-2024, 00:37:01kullanılmıyor hocam forumda bu konuda yardımcı olanlar vardı pek konu goıremedım