• 15-09-2024, 00:29:30
    #1
    Merhaba arkadaşlar. ophone yd telefoın aldım 30 bin tl ödemeden nasıl kullanabılırım yardımcı olur msuunuz
  • 15-09-2024, 00:32:13
    #2
    Simi takın sim aktif oluyorsa kullan servis yok diyorsa yılbaşını beklemeye devam.
  • 15-09-2024, 00:37:01
    #3
    kullanılmıyor hocam forumda bu konuda yardımcı olanlar vardı pek konu goıremedım
  • 15-09-2024, 00:40:16
    #4
    esim e bakın ordan aktiftir belki olmazsa telefoncuya sorun geçici kayıt vardı bi ara hala var mı bilmiyorum
  • 15-09-2024, 01:33:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benimde sürem bitti nasıl uzatıyoruz acaba :/
  • 25-11-2024, 11:38:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    geçici kayıt yapabiliriz