Konu
YD Telefon aldım kayıt yaptırmadan nasıl kullanabılır?
15-09-2024, 00:32:13
#2
MiLLer7
Simi takın sim aktif oluyorsa kullan servis yok diyorsa yılbaşını beklemeye devam.