Konu
YD Telefon aldım kayıt yaptırmadan nasıl kullanabılır?
15-09-2024, 00:29:30
#1
youtuber53
Merhaba arkadaşlar. ophone yd telefoın aldım 30 bin tl ödemeden nasıl kullanabılırım yardımcı olur msuunuz