TheConqueror adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tercih Ettiğiniz Ayakkabı Markası - Modeli
28
●2.481
- 28-07-2009, 14:49:33bu ayakkabıyı martta aldım 92 tl'ye.nisan ayında kapının önünden çaldılar..ondan sonra tövbe ettim kapınn önüne ayakkabı bırakmamaya..artık terliği bile içeri alıyorum.TheConqueror adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-07-2009, 14:53:23Üyeliği durdurulduAdidas superstar
Converse All star
renk ve model sana kalmış
- 28-07-2009, 14:54:49Adidas Superstar öneririm. O kadar şık, güzel görünen bir ayakkabı ki. Yani 4-5 ay önce aldım bir tane eskidi diye bu aralar değiştirmeyi düşünüyorum. Çok çok güzel bir ürün. Tavsiye ederim kesinlikle.