• 28-07-2009, 10:41:52
    #1
    Bu aralar kendime yeni bir ayakkabı alayım diyorum. Bir çok model dolu. Sizin tercih ettiğini marka ve model hangisi ? Hadi bakalım gelsin yorumlar..
  • 28-07-2009, 10:53:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sklep etalon.pl Buty Nike Nike Zoom Sparq S4 344465001

    Nike Zoom Sparq S4

    Nike kendi mağzasında 180lira felan piyasada 140lira civarı Sportive da 100lira indirim var

    ::: Spor Marketim ::: - Nike Zoom Sparq S4 Erkek Spor Ayakkabı

    normalde 44 numara giyerdim 45,5 oldu netten alacaksan buna göre dikkat et en az 1 numara büyük al
  • 28-07-2009, 10:56:31
    #3
    adidas samoa
  • 28-07-2009, 10:58:31
    #4
    Adidas;
    Ayağın geniş dğeilse,süperstarın o kadar çok çeşidi var ki.
    Ayağın genişse,basket ayakkabıları da çok güzel Bir bak derim
  • 28-07-2009, 11:01:34
    #5
    Son iki yıldır converse dışında bir ayakkabı ne alıyorum ne de giyiniyorum
  • 28-07-2009, 11:02:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    converse- bu aralar nike ama
  • 28-07-2009, 12:50:49
    #7
    Ayakkabı modeli değil giydiğim ayakkabının numarasını bile bilmiyorum
    Eniştem sağolsun ayakkabı manyağı oldum
  • 28-07-2009, 13:08:47
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adidas - Brasic Street . Gerçekten çok rahat bi ayakkabı

  • 28-07-2009, 13:09:38
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    siyah converse tek geçerim