Adidas Superstar öneririm. O kadar şık, güzel görünen bir ayakkabı ki. Yani 4-5 ay önce aldım bir tane eskidi diye bu aralar değiştirmeyi düşünüyorum. Çok çok güzel bir ürün. Tavsiye ederim kesinlikle.