
Eczacı olan arkadaşlardan ricam dır.İlaç aranıyor!!
9
●364
- 04-09-2024, 10:56:05Büyüme hormonu eksikliğinden dolayı 3 yıldır çocuk sorunsuz kullanıyordu.13 tüp 3 ay gidiyor zaten.Ne olduysa şu son 1 ayda oldu ilaç bulunamıyor.Doktora gittik oda izindeymiş.Şayet bulabilirsek 3 ay bizi ileriye atar ozamana kadar piyasaya tekrar çıkar belki.Bulamazsak doktor izinden döndüğünde muadillerine bakacağızP1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2024, 11:05:52hocam eğer eczaneler de bulamazsanız steroid satan tanıdıklarım var bulmaya çalışırım bunuWebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2024, 11:09:53Yok hocam bu iğne 14 yaşında çocuk için boy uzaması amaçlı kullanılan büyüme hormonu takviye iğnesi.Doktor gözetiminde ve tahlil tetkiklerle kullanılıyor.Spor salonlarında vs kullanılan protein takviyesi tarzında bi ilaç değil.P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2024, 11:11:50hocam bu ilacı doğrudan vücut geliştirmede kullanıyorlar growth diye geçer, büyüme hormonu olduğu için vücut geliştirmeye doğrudan etkisi vardır bende bir dönem kullandım.WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2024, 11:21:06P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle12 miligramlık iğne hocam biz doktor raporuyla reçete ile ücretsiz alıyoruz.Şuan reçetesiz fiyatına baktığımda 1 tüp 3070tl.Bukadar para verip alan varmıdır onuda bilemiyorum vallaSinan2005 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle