Büyüme hormonu eksikliğinden dolayı 3 yıldır çocuk sorunsuz kullanıyordu.13 tüp 3 ay gidiyor zaten.Ne olduysa şu son 1 ayda oldu ilaç bulunamıyor.Doktora gittik oda izindeymiş.Şayet bulabilirsek 3 ay bizi ileriye atar ozamana kadar piyasaya tekrar çıkar belki.Bulamazsak doktor izinden döndüğünde muadillerine bakacağız
hocam eğer eczaneler de bulamazsanız steroid satan tanıdıklarım var bulmaya çalışırım bunu