P1anist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu biraz zor bulurunur, vücut geliştirme de kullanıldığı için tüm eczanelerden toplu satın alıyolar artık
Büyüme hormonu eksikliğinden dolayı 3 yıldır çocuk sorunsuz kullanıyordu.13 tüp 3 ay gidiyor zaten.Ne olduysa şu son 1 ayda oldu ilaç bulunamıyor.Doktora gittik oda izindeymiş.Şayet bulabilirsek 3 ay bizi ileriye atar ozamana kadar piyasaya tekrar çıkar belki.Bulamazsak doktor izinden döndüğünde muadillerine bakacağız