• 03-09-2024, 22:53:10
    #10
    1 yıldır üyeyim 2 defa 1 aylık premium üyelik aldım toplam 1950₺ verdim şimdi hesaplayınca baya az yatırıp oldukça yüksek kazanç sağladı bana
  • 03-09-2024, 22:55:10
    #11
    En iyisi sanırım
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açtın başlangıcı da yap bakalım Sen ne kadar yatırım yaptın?
    xxx.xxx

    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +17 yıl
    En büyüğü mü bilmiyorum fakat çok büyük yatırım.
  • 03-09-2024, 23:08:31
    #12
    +8 yıl 0 TL
  • 03-09-2024, 23:15:53
    #13
    +11 yıl yatırım sıfır

    R10 a kazandırdığım xxx.xxx (reklamlardan)
  • 04-09-2024, 00:31:56
    #14
    1,5 ay oldu kaydolalı, hesap hareketlerinde bakarak kafadan yaptığım düz hesaba göre 3.5K yatırıp 6K kazanmışım. Allah bereket versin ne diyelim
  • 04-09-2024, 11:00:51
    #15
    +9 Yıl ve Facebook sayfalarının prime olduğu zamanlar sağlam para kazandım R10 üzerinden
  • 04-09-2024, 11:35:13
    #16
    💎 Brand & UI Designer
    xxx ne demek? Ben de arttırıyorum xx.xxxxxxxx₺
  • 04-09-2024, 11:49:18
    #17
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xxx ne demek? Ben de arttırıyorum xx.xxxxxxxx₺
    Basamakları temsil editor eğer yüz binlerdeyse mesela xxx.xxx şeklinde yüzlerdeyse xxx şeklinde
  • 04-09-2024, 14:04:52
    #18
    En iyisi sanırım
    gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xxx ne demek? Ben de arttırıyorum xx.xxxxxxxx₺
    Sansürlü fiyat aralığı.