R10'a şu ana üyelikler, reklamlar vs. olsun ne kadar yatırım yaptınız?
Sadece R10 için değil, yaptırdığınız konu tasarımları ve benzeri R10'un içini kapsayan bütün reklam harcamalarınız olabilir.
Neye göre soruyorsunuz o önemli aslında.
Sattığınız ürünler olsun, reklamlar olsun diyorsunuz.
Ürünleri satarak/alarak R10'a yatırım yapmış olmuyoruz. Ticaret üzerinden komisyon alınmıyor çünkü.
Reklam ve üyelik olarak soruyorsanız bu R10'a kısmen yatırım yapmak oluyor.