• 03-09-2024, 22:45:17
    #1
    En iyisi sanırım
    R10'a şu ana üyelikler, reklamlar vs. olsun ne kadar yatırım yaptınız?
    Sadece R10 için değil, yaptırdığınız konu tasarımları ve benzeri R10'un içini kapsayan bütün reklam harcamalarınız olabilir.

    Yorumları alalım.
  • 03-09-2024, 22:46:00
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Konuyu açtın başlangıcı da yap bakalım Sen ne kadar yatırım yaptın?
  • 03-09-2024, 22:47:21
    #3
    backlinkmatik.com
    direkt maddi olaral : xxx.xxx tl
    Zaman yatırımını adamsaate döksem bir 0 daha koymak gerekir.

    Karşılığını ise fazlasıyla aldım
  • 03-09-2024, 22:47:56
    #4
    R10 yatırım = Sıfır

    R10 aldığım hizmetler = Tanıtım yazıları

    R10 içi & R10 dışı sattığım ise = sayısını unuttum bile
  • 03-09-2024, 22:49:37
    #5
    Neye göre soruyorsunuz o önemli aslında.
    Sattığınız ürünler olsun, reklamlar olsun diyorsunuz.

    Ürünleri satarak/alarak R10'a yatırım yapmış olmuyoruz. Ticaret üzerinden komisyon alınmıyor çünkü.
    Reklam ve üyelik olarak soruyorsanız bu R10'a kısmen yatırım yapmak oluyor.
  • 03-09-2024, 22:49:55
    #6
    1xx.xxx vardır rahat zaman zaman ban yememe rağmen min 3 katı kazandırdı o yüzden r10 seviyorum hakkını yiyemem.
    • Gelistirici
    Gelistirici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-09-2024, 22:50:33
    #7
    Platin üye
    Kaydolduğumdan beridir 20kyı bulmuştur sanırım. En az 20x kazandırdı.
  • 03-09-2024, 22:51:16
    #8
    HizliResim.Net
    +17 yıl
  • 03-09-2024, 22:52:34
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alım ve satım olarak sayılıyorsa eğer xxx.xxx TL