Neye göre soruyorsunuz o önemli aslında.
Sattığınız ürünler olsun, reklamlar olsun diyorsunuz.

Ürünleri satarak/alarak R10'a yatırım yapmış olmuyoruz. Ticaret üzerinden komisyon alınmıyor çünkü.
Reklam ve üyelik olarak soruyorsanız bu R10'a kısmen yatırım yapmak oluyor.