Konu
R10'a Ne Kadar Yatırım Yaptınız?
04-09-2024, 14:04:52
#18
Gelistirici
En iyisi sanırım
gcN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
xxx ne demek? Ben de arttırıyorum xx.xxxxxxxx₺
Sansürlü fiyat aralığı.