Konu
R10'a Ne Kadar Yatırım Yaptınız?
03-09-2024, 22:55:10
#11
Gelistirici
En iyisi sanırım
EKA Reklam adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu açtın başlangıcı da yap bakalım
Sen ne kadar yatırım yaptın?
xxx.xxx
Engin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
+17 yıl
En büyüğü mü bilmiyorum fakat çok büyük yatırım.