• 29-08-2024, 22:30:19
    #1
    Merhabalar r10 ailesi

    bundan 1 yıl önce kimliğimi kiralık bi araçta düşürmüştüm daha sonra biri cüzdanı bulup beni aradı eğer cüzdanı istiyorsam 5000 tl gönderirsem bana kargolayacağını söyledi bende çok fiyat istedipi için cüzdanda da para olmadığı için bütün kartlarımı kapattırıp kimliğimi yeniledim.

    bugün jandarma karakoluna ifadeye çağrıldım birisi beniö üzerime hat açıp o hat üzerinden d@landr1cılık yapmış. Fakat işin enterasn yanı şu e devlette öyle bi hat gözükmüyor üstümde öyle bir numara gözükmüyor turkcellden yapılmış bu işlem jandarma komutanı bu işten bişey olmaz içini rahat tut dedi ama ben çok tedirginim önlem amaçlı neler yapabilirim görüşlerinize ve desteklerinize açığım
  • 29-08-2024, 22:36:21
    #2
    Kategori Moderatörü
    Keşke zamanında sizi arayan kişiden şikayetçi olsaydınız elinizde bulunması iyi olurdu.
    Geçmiş olsun bir şey çıkmayacaktır.
  • 29-08-2024, 22:38:04
    #3
    Ne güzel dünya ya. Kimsi kimseden şikayetçi olmasın. Herkes kendi yoluna baksın. Muz cumhuriyetiyiz.
  • 29-08-2024, 22:38:37
    #4
    Bu insanlara ne olmuş arkadaş ya. İnsanlık ölmüş resmen. Cüzdanı buldum 5K ver ne demek ya. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın artık hayret ediyorum.
  • 29-08-2024, 22:39:54
    #5
    5 Yıl Avea'da ( o zamanki ismi ) hat işlemlerini yönetmiş biri olarak sana tecrübelerimi aktarayım.
    Sadece senin kimliğin ile senin üstüne hat açılamaz.
    Şimdi gidiyorsun savcılığa konuyu aktarıp hattı açan bayiyi şak diye tespit ettiriyorsun. Çünkü sözleşmede senin imzan yok doğal olarak birisi senin yerine karalamış.
    Bayiye davayı açıyorsun. Sonra bayi seni arayıp ağlıyor. Abi şu kadar para verelim vazgeç cart curt.

    Üstüne hat açılan onlarca insanın şikayetinden dolayı defalarca ifade verdim emniyetde.

    Burada sana dokunacak birşey yok ama sen o hattı açan bayiye dokundurabilirsin
  • 29-08-2024, 22:42:06
    #6
    Selimhalim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar r10 ailesi

    bundan 1 yıl önce kimliğimi kiralık bi araçta düşürmüştüm daha sonra biri cüzdanı bulup beni aradı eğer cüzdanı istiyorsam 5000 tl gönderirsem bana kargolayacağını söyledi bende çok fiyat istedipi için cüzdanda da para olmadığı için bütün kartlarımı kapattırıp kimliğimi yeniledim.

    bugün jandarma karakoluna ifadeye çağrıldım birisi beniö üzerime hat açıp o hat üzerinden d@landr1cılık yapmış. Fakat işin enterasn yanı şu e devlette öyle bi hat gözükmüyor üstümde öyle bir numara gözükmüyor turkcellden yapılmış bu işlem jandarma komutanı bu işten bişey olmaz içini rahat tut dedi ama ben çok tedirginim önlem amaçlı neler yapabilirim görüşlerinize ve desteklerinize açığım
    Yaptıkalrı işleme simswap diyorlar adamların kendi öp. Hizmetlerinde adamları var belirli işlem başı ücret ile çalıştıkları illa kimliğiniz olmasına da gerek yok
  • 29-08-2024, 22:42:09
    #7
    Parayı aldıkları hesap 2005 li bi çocuğun üzerine konuşmayı yaptıkları telefonda savcılık benim üzerime oldupunu söylemiş ama e devlette benim üzerime gözükmüyor orasını anlayamadım
  • 29-08-2024, 22:42:40
    #8
    Hukuk ?
    • Selimhalim
    Selimhalim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-08-2024, 22:43:40
    #9
    esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne güzel dünya ya. Kimsi kimseden şikayetçi olmasın. Herkes kendi yoluna baksın. Muz cumhuriyetiyiz.
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu insanlara ne olmuş arkadaş ya. İnsanlık ölmüş resmen. Cüzdanı buldum 5K ver ne demek ya. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın artık hayret ediyorum.
    Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Yıl Avea'da ( o zamanki ismi ) hat işlemlerini yönetmiş biri olarak sana tecrübelerimi aktarayım.
    Sadece senin kimliğin ile senin üstüne hat açılamaz.
    Şimdi gidiyorsun savcılığa konuyu aktarıp hattı açan bayiyi şak diye tespit ettiriyorsun. Çünkü sözleşmede senin imzan yok doğal olarak birisi senin yerine karalamış.
    Bayiye davayı açıyorsun. Sonra bayi seni arayıp ağlıyor. Abi şu kadar para verelim vazgeç cart curt.

    Üstüne hat açılan onlarca insanın şikayetinden dolayı defalarca ifade verdim emniyetde.

    Burada sana dokunacak birşey yok ama sen o hattı açan bayiye dokundurabilirsin
    Bunu bi arkadaşım da söyledi kesinlikle öyle yapıcam kim bilir kimleri dolandırdılar daha bu ilk dava