Merhabalar r10 ailesi

bundan 1 yıl önce kimliğimi kiralık bi araçta düşürmüştüm daha sonra biri cüzdanı bulup beni aradı eğer cüzdanı istiyorsam 5000 tl gönderirsem bana kargolayacağını söyledi bende çok fiyat istedipi için cüzdanda da para olmadığı için bütün kartlarımı kapattırıp kimliğimi yeniledim.

bugün jandarma karakoluna ifadeye çağrıldım birisi beniö üzerime hat açıp o hat üzerinden d@landr1cılık yapmış. Fakat işin enterasn yanı şu e devlette öyle bi hat gözükmüyor üstümde öyle bir numara gözükmüyor turkcellden yapılmış bu işlem jandarma komutanı bu işten bişey olmaz içini rahat tut dedi ama ben çok tedirginim önlem amaçlı neler yapabilirim görüşlerinize ve desteklerinize açığım