Ne güzel dünya ya. Kimsi kimseden şikayetçi olmasın. Herkes kendi yoluna baksın. Muz cumhuriyetiyiz.
Bu insanlara ne olmuş arkadaş ya. İnsanlık ölmüş resmen. Cüzdanı buldum 5K ver ne demek ya. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın artık hayret ediyorum.
5 Yıl Avea'da ( o zamanki ismi ) hat işlemlerini yönetmiş biri olarak sana tecrübelerimi aktarayım.
Sadece senin kimliğin ile senin üstüne hat açılamaz.
Şimdi gidiyorsun savcılığa konuyu aktarıp hattı açan bayiyi şak diye tespit ettiriyorsun. Çünkü sözleşmede senin imzan yok doğal olarak birisi senin yerine karalamış.
Bayiye davayı açıyorsun. Sonra bayi seni arayıp ağlıyor. Abi şu kadar para verelim vazgeç cart curt.
Üstüne hat açılan onlarca insanın şikayetinden dolayı defalarca ifade verdim emniyetde.
Burada sana dokunacak birşey yok ama sen o hattı açan bayiye dokundurabilirsin
Bunu bi arkadaşım da söyledi kesinlikle öyle yapıcam kim bilir kimleri dolandırdılar daha bu ilk dava