Sakin ola benim yaptiğimi yapmatin ( adima hat açilmiş ) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sakin ola benim yaptiğimi yapmatin ( adima hat açilmiş )
10
●
750
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sakin ola benim yaptiğimi yapmatin ( adima hat açilmiş )
1
2
29-08-2024, 22:44:37
#10
TulinPinar
Size bir şey olmaz o davadan hocam. İçiniz rahat olsun.
29-08-2024, 22:52:10
#11
Selimhalim
TulinPinar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Size bir şey olmaz o davadan hocam. İçiniz rahat olsun.
İnşallah hocam sağolun
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler