• 25-08-2024, 20:12:45
    #19
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alpay Özalan'ın hatası. Doğru düzgün vuramadı. O yüzden adamın beyin hücreleri karışık durumda. Biraz düzenli bir şekilde yerine oturması gerekiyor.
    Zaten Alpay reyiz vuramadı da, adam kendi dengezisliği yüzünden kendisi yumruk sallarken düştü.
    Doğru düzgün bir yumruk yerse beyni düzgün çalışmaya başlayabilir.
    Mecliste kavgayı ne kadar da normalleştiriyorsun hiç utanmanızda yok sizin elemanın bir tane yararı yok meclise işi gücü kavga bunu bile savunuyorsunuz ahahah. Bu ekonomi sizin gibilere müstehak.
  • 26-08-2024, 01:18:04
    #20
    MV DEĞİL, Ekonomide Saadet diye birisi var, o karı Erol Mütercimlerden aldım diyerek twitterde paylaşmış. Buyrun tweet.



    https://x.com/ekonomidesaadet/status...44192285057176
  • 26-08-2024, 02:20:27
    #21
    Borsanın tepetaklak olması için mantıklı bir nedene ihtiyaç yok, istikrar sağlanmadığı sürecede böyle devam edecek.
  • 26-08-2024, 06:07:51
    #22
    Üyeliği durduruldu
    hankmoody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mecliste kavgayı ne kadar da normalleştiriyorsun hiç utanmanızda yok sizin elemanın bir tane yararı yok meclise işi gücü kavga bunu bile savunuyorsunuz ahahah. Bu ekonomi sizin gibilere müstehak.
    Mecliste kavga tabii ki doğru değil. Ancak mecliste satılmış hain varsa bu daha büyük bir sorun.