looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alpay Özalan'ın hatası. Doğru düzgün vuramadı. O yüzden adamın beyin hücreleri karışık durumda. Biraz düzenli bir şekilde yerine oturması gerekiyor.
Zaten Alpay reyiz vuramadı da, adam kendi dengezisliği yüzünden kendisi yumruk sallarken düştü.
Doğru düzgün bir yumruk yerse beyni düzgün çalışmaya başlayabilir.
Mecliste kavgayı ne kadar da normalleştiriyorsun hiç utanmanızda yok sizin elemanın bir tane yararı yok meclise işi gücü kavga bunu bile savunuyorsunuz ahahah. Bu ekonomi sizin gibilere müstehak.