Mecliste kavgayı ne kadar da normalleştiriyorsun hiç utanmanızda yok sizin elemanın bir tane yararı yok meclise işi gücü kavga bunu bile savunuyorsunuz ahahah. Bu ekonomi sizin gibilere müstehak.
Mecliste kavga tabii ki doğru değil. Ancak mecliste satılmış hain varsa bu daha büyük bir sorun.