Arkadaşlar Marketim var ,
barkot sistemim mevcut ama pc eski ,
sisteme ücret ödüyorum fiş kesmiyorum sistemden sadece stok ve fiyat güncelliğini korumak için
kullanıyorum .
odoo diye bir uygulama var kurulumunu beceremedim ücretli mi onuda bilmiyorum .
Yardımcı olabilecek var mıdır ?
İŞLEM ÇÖZÜMLENDİ TEŞEKKÜRLER
Market Barkot Sistemi Free Arıyorum
5
●170
- 23-08-2024, 20:34:35
- 23-08-2024, 20:39:24artık bu sistemler fiş kesmek zorunluluğu olacak. zabıtalar gelirse aklınızda olsun.
- 23-08-2024, 20:49:39@delikanli53; hocam yazar kasa pos cihazım var zaten mevcut dileyene fiş kesiyorum . çoğu kişi fiş almıyor zaten . ben online işlem yapmıyorum en nihayetinde sadece stoklarımı takip etmek istiyorum bundan dolayı bana yıllık ücret vermek mantıksız geliyordelikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2024, 22:36:10artık otomatik fiş kesme zorunluluğu geliyor. neyse konuyla alakalı değil sadece uyarı olmuş olsun. kolay gelsin.buraksah1n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle