buraksah1n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@delikanli53; hocam yazar kasa pos cihazım var zaten mevcut dileyene fiş kesiyorum . çoğu kişi fiş almıyor zaten . ben online işlem yapmıyorum en nihayetinde sadece stoklarımı takip etmek istiyorum bundan dolayı bana yıllık ücret vermek mantıksız geliyor
artık otomatik fiş kesme zorunluluğu geliyor. neyse konuyla alakalı değil sadece uyarı olmuş olsun. kolay gelsin.