artık bu sistemler fiş kesmek zorunluluğu olacak. zabıtalar gelirse aklınızda olsun.
@delikanli53; hocam yazar kasa pos cihazım var zaten mevcut dileyene fiş kesiyorum . çoğu kişi fiş almıyor zaten . ben online işlem yapmıyorum en nihayetinde sadece stoklarımı takip etmek istiyorum bundan dolayı bana yıllık ücret vermek mantıksız geliyor