• 18-08-2024, 15:50:08
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hocam uzun dönep attarda çalıştım melissa otunu çay yapıp içerseniz bir nebze,olsa da biraz sakinleştirir atakları
  • 19-08-2024, 07:28:00
    #11
    D vitamini (D3K2 formunda) ve magnezyum (Bisglisinat) kullanın birkaç hafta içinde birşey kalmaz .
  • 19-08-2024, 10:26:44
    #12
    2021 yılında yüksek kafeinli kahveden günde 1 litre içtiğim için yavaş yavaş panik atak başlamıştı bende. Tabi stres de vardı o zamanlar. Artık günde 2-3 kez geçirdiğim için dayanamayıp hastaneye psikiyatri servisine başvurdum. Citoles adında bir ilaç verdi. 6 ay boyunca doktor kontrolünde kullandım. 6 ay sonra kademeli bıraktım. Şu an tam 1 yıl oldu ve hiç panik atak yaşamdım. Tekrar kahve içebiliyorum. Stres olsa da sorun olmuyor. Başlangıçta tedavi ettirin ve kurtulun.
  • 19-08-2024, 10:34:13
    #13
    FerhatAYYILDIZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2021 yılında yüksek kafeinli kahveden günde 1 litre içtiğim için yavaş yavaş panik atak başlamıştı bende. Tabi stres de vardı o zamanlar. Artık günde 2-3 kez geçirdiğim için dayanamayıp hastaneye psikiyatri servisine başvurdum. Citoles adında bir ilaç verdi. 6 ay boyunca doktor kontrolünde kullandım. 6 ay sonra kademeli bıraktım. Şu an tam 1 yıl oldu ve hiç panik atak yaşamdım. Tekrar kahve içebiliyorum. Stres olsa da sorun olmuyor. Başlangıçta tedavi ettirin ve kurtulun.
    Bunu araştırabilirim hocam.. yan etkileri nelerdi diğer psikiyatri hapları gibi uyuşturmuyor dimi
  • 19-08-2024, 13:07:35
    #14
    Youtubede izzet güllünün videoları var. Mutlaka tavsiye ederim. Zamanında ben de yaşadım bu panik atak sorununu. İzzet güllü videoları izleyerek algımı değiştirdim ve çok şükür düzeldim.
  • 20-08-2024, 18:27:12
    #15
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu araştırabilirim hocam.. yan etkileri nelerdi diğer psikiyatri hapları gibi uyuşturmuyor dimi
    Kullanırken bir yan etki yaşamadım. Aksine hayatımın kalitesi arttı. Moral bozukluğu, stres filan gibi durumları gülerek rahat geçirdim. Sadece bırakma aşaması önemli. Yavaş yavaş bıraktırıyor doktor. Eğer pat diye ilacı keserseniz, başınız dönüyor ve dudaklarınız uyuşuyor. Ama kademeli bırakınca bu etki olmuyor. Bıraktıktan sonra ilacın yoksunluğunu da çekmiyorsunuz. Doktor kontrolünde başlayın başlayacaksanız.