on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu araştırabilirim hocam.. yan etkileri nelerdi diğer psikiyatri hapları gibi uyuşturmuyor dimi
Kullanırken bir yan etki yaşamadım. Aksine hayatımın kalitesi arttı. Moral bozukluğu, stres filan gibi durumları gülerek rahat geçirdim. Sadece bırakma aşaması önemli. Yavaş yavaş bıraktırıyor doktor. Eğer pat diye ilacı keserseniz, başınız dönüyor ve dudaklarınız uyuşuyor. Ama kademeli bırakınca bu etki olmuyor. Bıraktıktan sonra ilacın yoksunluğunu da çekmiyorsunuz. Doktor kontrolünde başlayın başlayacaksanız.