2021 yılında yüksek kafeinli kahveden günde 1 litre içtiğim için yavaş yavaş panik atak başlamıştı bende. Tabi stres de vardı o zamanlar. Artık günde 2-3 kez geçirdiğim için dayanamayıp hastaneye psikiyatri servisine başvurdum. Citoles adında bir ilaç verdi. 6 ay boyunca doktor kontrolünde kullandım. 6 ay sonra kademeli bıraktım. Şu an tam 1 yıl oldu ve hiç panik atak yaşamdım. Tekrar kahve içebiliyorum. Stres olsa da sorun olmuyor. Başlangıçta tedavi ettirin ve kurtulun.