• 18-08-2024, 09:39:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1 haftadır durduğu için artık gına geldi
    negatif trade bu : Google Fan Webmaster Forum - Ticaret Detayları #1276747 (r10.net)

    Açık arttırmayı kazandığım halde uygulamayı vermiyor, hemde negatif trade atıyor

    kanıt: IMG 1879 - Resim Yükle - Hızlı Resim (resmim.net)

    ''raporladınız mı? '' demeyin belki 100 kere falan açıklama vsde yok
  • 18-08-2024, 09:46:14
    #2
    Sorunuzun cevabı sorunuzda aslında. ''raporladınız mı? '' demeyin belki 100 kere falan açıklama vsde yok demişsiniz. Raporladıkça arkaya sıranız en sona düşüyor. Bu yüzden raporladıkça bekleyeceksiniz. Eğer sadece 1 kere raporlamış olsaydınız şuana kadar çoktan çözülmüş olurdu.
  • 18-08-2024, 09:57:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Carlos1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunuzun cevabı sorunuzda aslında. ''raporladınız mı? '' demeyin belki 100 kere falan açıklama vsde yok demişsiniz. Raporladıkça arkaya sıranız en sona düşüyor. Bu yüzden raporladıkça bekleyeceksiniz. Eğer sadece 1 kere raporlamış olsaydınız şuana kadar çoktan çözülmüş olurdu.
    Ya kanka ne alaka allah aşkına yaptığın yoruma bak, 4 gün boyunca sadece 1 kere raporlayarak bekledim, ardından 5-10 tane daha attım 4 gün geçince yorum yapmak için yorum yapmayın abi şu r10da
  • 18-08-2024, 10:04:37
    #4
    Sanki satıcıyla aranızdaki sohbetin tamamını atsanız haksız olan siz çıkacaksınız gibi.
  • 18-08-2024, 10:18:54
    #5
    Üyeliği durduruldu
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki satıcıyla aranızdaki sohbetin tamamını atsanız haksız olan siz çıkacaksınız gibi.
    kanka günaydın günün ilk mesajını attın hayatım galiba, olur sohbetin hepsini burada atayım eğer haksız çıkmazsam kimsesiz çocuklara 25 bin tl bağışlayacak mısın? haksız çıkarsam ben bağışlayacağım?
  • 18-08-2024, 10:20:04
    #6
    daggers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanka günaydın günün ilk mesajını attın hayatım galiba, olur sohbetin hepsini burada atayım eğer haksız çıkmazsam kimsesiz çocuklara 25 bin tl bağışlayacak mısın? haksız çıkarsam ben bağışlayacağım?
    Sohbetin hepsini atsana çok merak ettik
  • 18-08-2024, 10:20:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sohbetin hepsini atsana çok merak ettik
    neyse kime konuşuyorum ki sende 25k olsa sabah sabah boş mesaj mı atarsın
  • 18-08-2024, 10:21:24
    #8
    We ❤️ R10.NET
    Merhaba, @daggers;



    Ticaret puanı reportlarında kanıtsız işlem sağlanmamaktadır. Sizinde raporunuzda kanıt olmadığı için işlem sağlanmadı.
    Reportunuza karşılık olarak da zaten cevap iletmiştik. "Kanıt Olmayan Mesajlar İşleme Alınamamaktadır. İlgili ekran kayıtlarını resim yükleme sitelerine upload ederek reporta ekleyerek gönderebilirsiniz."

    Kanıtlarınız ile birlikte tekrar report etmeniz durumunda incelenip işlem sağlanır. Ayrıca raporlar sırayla işleme alınmaktadır. Tek bir defa report etmeniz yeterlidir.
    Birden fazla report edilmesi durumunda kontrol sırası kaymaktadır bu nedenle işlem süresi gecikebilir.

    İyi forumlar.