Sorunuzun cevabı sorunuzda aslında. ''raporladınız mı? '' demeyin belki 100 kere falan açıklama vsde yok demişsiniz. Raporladıkça arkaya sıranız en sona düşüyor. Bu yüzden raporladıkça bekleyeceksiniz. Eğer sadece 1 kere raporlamış olsaydınız şuana kadar çoktan çözülmüş olurdu.