Carlos1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunuzun cevabı sorunuzda aslında. ''raporladınız mı? '' demeyin belki 100 kere falan açıklama vsde yok demişsiniz. Raporladıkça arkaya sıranız en sona düşüyor. Bu yüzden raporladıkça bekleyeceksiniz. Eğer sadece 1 kere raporlamış olsaydınız şuana kadar çoktan çözülmüş olurdu.
Ya kanka ne alaka allah aşkına yaptığın yoruma bak, 4 gün boyunca sadece 1 kere raporlayarak bekledim, ardından 5-10 tane daha attım 4 gün geçince yorum yapmak için yorum yapmayın abi şu r10da