• 16-08-2024, 02:42:26
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Yalan hocam Batı'nın oyunları bunlar kendileri çıkarıyor kendileri bitiriyor inanmayın
  • 16-08-2024, 06:57:36
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşim ameliyat oldu kısa süre önce.
    Yaklaşık 20-25 gün hastanede kaldık ve hastaların çoğu ile sohbet etme fırsatım oldu.
    Pandemi aşısı sonrası ameliyat olan hastaların ameliyatları normal geçsede ameliyat sonrası çok daha büyük sıkıntılar yaşadıklarını dile getirdiler.
    Keşke aşı olmasaydım diyorlardı.
    Sormayın hocam aşıdan sonra kalp sorunu olan çok insan oldu
  • 16-08-2024, 10:35:13
    #21
    Birileri kurdu sahneyi . Hep birlikte izleyelim yine.
    Çok yazık koskoca Dünya bu tiyatrolara seyirci kalıp ayak uyduruyor.(Pandemi hastalık yoktur demiyorum ama bilinçli bir projeden bahsediyorum)