Eşim ameliyat oldu kısa süre önce.
Yaklaşık 20-25 gün hastanede kaldık ve hastaların çoğu ile sohbet etme fırsatım oldu.
Pandemi aşısı sonrası ameliyat olan hastaların ameliyatları normal geçsede ameliyat sonrası çok daha büyük sıkıntılar yaşadıklarını dile getirdiler.
Keşke aşı olmasaydım diyorlardı.
Sormayın hocam aşıdan sonra kalp sorunu olan çok insan oldu