Birileri kurdu sahneyi . Hep birlikte izleyelim yine.
Çok yazık koskoca Dünya bu tiyatrolara seyirci kalıp ayak uyduruyor.(Pandemi hastalık yoktur demiyorum ama bilinçli bir projeden bahsediyorum)