İyilik Meleği CZN Burak %10 Servis Bedeli Almaya Başlamış.
38
●3.176
- 14-08-2024, 19:06:44Bu hizmet bedeli saçmalığını kim çıkardı merak ediyorum.
Hizmet , yol , su , usta parası , sandalye parası , garson parası diye ayırmak ne saçmalık.
Ayrıca gördüğüm kadarı ile Ürünlerin tamamında maliyetinin en az 10-15 katına fiyata sunmuş.
Kendi hazırladığı yada özel olan şeyleri anlarım fakat herhangi bir bakkaldaki sodadan , sudan farkı olmayan hatta aynı yerden aldığın 5 liralık su yada soda niye 160 Lira ? - 14-08-2024, 19:08:07Konudan biraz bağımsız kimse dükkan kiralarını düşünmüyor. Aylık en kötü 400-500 bin dükkan kirası ödüyordur.
- 14-08-2024, 19:08:53Gerçekten çok zor durumdalar. Aramızda para mı toplasak?Sabri68Tkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2024, 19:23:31aldıgınız peçeteyi bile musterıden almanız lazım vah esnaflık ne zor meslekSabri68Tkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
((
- 14-08-2024, 19:33:21F.Gungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleServis ücreti mantıksız evet ama diğer türlü fiyatlar gayet bu derece olması normal gider kalemleri olarak çalışan sigorta kira vergi vs. bunları eklediğimizde büyük bir maliyet bunu müşteriden çıkarması lazım hayrına iş yapmıyor haliyle.Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes bütçesine uygun yere gidip yiyebilir zorla bu fiyata size satmıyor.
((