Sabri68Tkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudan biraz bağımsız kimse dükkan kiralarını düşünmüyor. Aylık en kötü 400-500 bin dükkan kirası ödüyordur.
Gerçekten çok zor durumdalar. Aramızda para mı toplasak?