Bu hizmet bedeli saçmalığını kim çıkardı merak ediyorum.
Hizmet , yol , su , usta parası , sandalye parası , garson parası diye ayırmak ne saçmalık.
Ayrıca gördüğüm kadarı ile Ürünlerin tamamında maliyetinin en az 10-15 katına fiyata sunmuş.
Kendi hazırladığı yada özel olan şeyleri anlarım fakat herhangi bir bakkaldaki sodadan , sudan farkı olmayan hatta aynı yerden aldığın 5 liralık su yada soda niye 160 Lira ?