Gerçekten çok zor durumdalar. Aramızda para mı toplasak?
aldıgınız peçeteyi bile musterıden almanız lazım vah esnaflık ne zor meslek

((
Servis ücreti mantıksız evet ama diğer türlü fiyatlar gayet bu derece olması normal gider kalemleri olarak çalışan sigorta kira vergi vs. bunları eklediğimizde büyük bir maliyet bunu müşteriden çıkarması lazım hayrına iş yapmıyor haliyle.
Herkes bütçesine uygun yere gidip yiyebilir zorla bu fiyata size satmıyor.