• 14-08-2024, 11:31:13
    #1
    Bu aralar forumda çokça görmeye başladım birşeyin altyapısımı oluşturulmaktadır anlam veremedim. Hadi 10 bin hadi 100 bin soruyu soranın verilen cevap karşısında ki edindiği bilgi ne işe yarayacak çok merak ediyorum. Naçizane uyarmak istiyorum bu gibi konuların altına şu kadar borcum var yazmak ne yazana ne de sorana bir faydası var diye düşünüyorum.
  • 14-08-2024, 11:32:39
    #2
    Growth Manager
    off-topic kategorisinin amacı bu hocam, sizin bu konuyu açmanızdaki alacağınız cevaplar edindiğiniz bilgi ne işe yarayacaksa o da o

    dertleşiyor insanlar, bu aralar da en büyük dert ekonomi.
  • 14-08-2024, 11:33:01
    #3
    dertli derdini paylaşınca rahatlar hocam amaç bu
  • 14-08-2024, 11:33:24
    #4
    Benden daha kötüsü varmış demek için sanırım başka bir niyet olduğunu düşünmüyorum
  • 14-08-2024, 11:35:27
    #5
    İnsanların duygu düşüncelerini birbirileriyle rahatça paylaştığı bir konu açmak: zannediyorum sorgulanabilir olmamalı.
  • 14-08-2024, 11:36:09
    #6
    Åžimdi birisi 18.000.000 ₺ borcum var dese konuyu açan kiÅŸi rahatlıyor mu?

    On sekiz milyon lira borç yapabilen adam zengindir zaten.

    Borç konusu açmış kişi iyice darlanır bu sefer.
  • 14-08-2024, 11:38:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İnsanların açtığı konulara karışmayı kesin artık, burası özgür bir platform.
  • 14-08-2024, 11:39:45
    #8
    Benim de takıldığım olay şu ; Bir şey alacak olursun "Ne kadar bütçen var" diye bir soru var. Ben bunun amacını iyi biliyorum ama gereksiz.
  • 14-08-2024, 11:41:50
    #9
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de takıldığım olay şu ; Bir şey alacak olursun "Ne kadar bütçen var" diye bir soru var. Ben bunun amacını iyi biliyorum ama gereksiz.
    200 liralık şeye bilmeden 500 lira teklif vereceksin ki; paşam "neyse olsun bakalım" diye blöf yapıp satış yapsın.