Bu aralar forumda çokça görmeye başladım birşeyin altyapısımı oluşturulmaktadır anlam veremedim. Hadi 10 bin hadi 100 bin soruyu soranın verilen cevap karşısında ki edindiği bilgi ne işe yarayacak çok merak ediyorum. Naçizane uyarmak istiyorum bu gibi konuların altına şu kadar borcum var yazmak ne yazana ne de sorana bir faydası var diye düşünüyorum.