off-topic kategorisinin amacı bu hocam, sizin bu konuyu açmanızdaki alacağınız cevaplar edindiğiniz bilgi ne işe yarayacaksa o da o

dertleşiyor insanlar, bu aralar da en büyük dert ekonomi.