• 12-08-2024, 01:30:48
    #10
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bunları yapalım? Bunun yerine ticaret yapacak olanlar, ödeme yapacakları isim ve soyismi araştırsa daha iyi değil mi? Şahsen ben biriyle ticaret yapacak olsam, en ince ayrıntısına kadar araştırırım. Diyelim ki biz ip adresini yasakladık. Peki VPN ile girse ne olacak? Hep dediğimiz gibi, herkes kendi tedbirini almalı.
    Cem abi konudan bağımsız, trafik sitesi baya güzel olmuş biraz inceledim elinize sağlık ^^
    • Yeniceri
    Yeniceri bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2024, 01:33:59
    #11
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bunları yapalım? Bunun yerine ticaret yapacak olanlar, ödeme yapacakları isim ve soyismi araştırsa daha iyi değil mi? Şahsen ben biriyle ticaret yapacak olsam, en ince ayrıntısına kadar araştırırım. Diyelim ki biz ip adresini yasakladık. Peki VPN ile girse ne olacak? Hep dediğimiz gibi, herkes kendi tedbirini almalı.
    Haklısın hocam,
    Ama forum olarakta önlem alınmalı.
    Yoksa bugün Mustafa Düşünceli, Veysel Çoban'lar yarın başkaları olacak...
  • 12-08-2024, 01:34:10
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bunları yapalım? Bunun yerine ticaret yapacak olanlar, ödeme yapacakları isim ve soyismi araştırsa daha iyi değil mi? Şahsen ben biriyle ticaret yapacak olsam, en ince ayrıntısına kadar araştırırım. Diyelim ki biz ip adresini yasakladık. Peki VPN ile girse ne olacak? Hep dediğimiz gibi, herkes kendi tedbirini almalı.
    Dogru diyonuz hocam ama bazı kişiler direk parayı gönderiyor ozaman bunlardan ders almalı bence
  • 12-08-2024, 01:35:48
    #13
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bunları yapalım? Bunun yerine ticaret yapacak olanlar, ödeme yapacakları isim ve soyismi araştırsa daha iyi değil mi? Şahsen ben biriyle ticaret yapacak olsam, en ince ayrıntısına kadar araştırırım. Diyelim ki biz ip adresini yasakladık. Peki VPN ile girse ne olacak? Hep dediğimiz gibi, herkes kendi tedbirini almalı.
    cem hocam söylediklerine harfiyen katılıyorum ancak bu arkadaş forumun tadını kaçırdı bence artık rokito dijitalin bu arkadaşa adli makamlar önünde hesap sorması gerekli. Forumun marka değerini düşürdüğü bariz ortada. Mağdur ettiği arkadaşlar hem rokitonun davası sayesinde mağduriyetini gidermiş olur hemde forumdan adli yollar aracılığıyla uzaklaştırılır. Sizin bu duruma önüne geçmeniz mümkün değil. Proxy kullanır farklı ip adresi kullanır yinede gelir foruma. Buna en iyi cevabı yargı verecektir inanıyorum.
  • 12-08-2024, 01:41:52
    #14
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem hocam söylediklerine harfiyen katılıyorum ancak bu arkadaş forumun tadını kaçırdı bence artık rokito dijitalin bu arkadaşa adli makamlar önünde hesap sorması gerekli. Forumun marka değerini düşürdüğü bariz ortada. Mağdur ettiği arkadaşlar hem rokitonun davası sayesinde mağduriyetini gidermiş olur hemde forumdan adli yollar aracılığıyla uzaklaştırılır. Sizin bu duruma önüne geçmeniz mümkün değil. Proxy kullanır farklı ip adresi kullanır yinede gelir foruma. Buna en iyi cevabı yargı verecektir inanıyorum.
    Sizinle tam razıyım Katılıyorum
  • 12-08-2024, 01:43:41
    #15
    Bütün ümidim gençliktedir
    Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın hocam,
    Ama forum olarakta önlem alınmalı.
    Yoksa bugün Mustafa Düşünceli, Veysel Çoban'lar yarın başkaları olacak...
    wayns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dogru diyonuz hocam ama bazı kişiler direk parayı gönderiyor ozaman bunlardan ders almalı bence
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem hocam söylediklerine harfiyen katılıyorum ancak bu arkadaş forumun tadını kaçırdı bence artık rokito dijitalin bu arkadaşa adli makamlar önünde hesap sorması gerekli. Forumun marka değerini düşürdüğü bariz ortada. Mağdur ettiği arkadaşlar hem rokitonun davası sayesinde mağduriyetini gidermiş olur hemde forumdan adli yollar aracılığıyla uzaklaştırılır. Sizin bu duruma önüne geçmeniz mümkün değil. Proxy kullanır farklı ip adresi kullanır yinede gelir foruma. Buna en iyi cevabı yargı verecektir inanıyorum.
    Tekrar söylüyorum, neden forum önlem alsın? Bu elemana dolandırılanlar, yarın sokakta gördükleri herhangi biri tarafından da dolandırılabilirler. O zaman da devlete mi şikayet edecekler, bu adam niye beni dolandırdı diye? Herkes uyanık olmalı. Zor bir dönemden geçiyoruz. Şu an hemen hemen en popüler mesleklerden biri hırsızlık. O yüzden herkes kendi tedbirini almalı. Ayrıca arka planda inanılmaz bir çalışma var. Sizler görmüyorsunuz ama arkadaşlarımız foruma girmeye çalışan dolandırıcıların yaklaşık %90'ını engelliyor. Kalan %10 için de lütfen sizler çaba gösterin.
  • 12-08-2024, 01:48:36
    #16
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cem hocam söylediklerine harfiyen katılıyorum ancak bu arkadaş forumun tadını kaçırdı bence artık rokito dijitalin bu arkadaşa adli makamlar önünde hesap sorması gerekli. Forumun marka değerini düşürdüğü bariz ortada. Mağdur ettiği arkadaşlar hem rokitonun davası sayesinde mağduriyetini gidermiş olur hemde forumdan adli yollar aracılığıyla uzaklaştırılır. Sizin bu duruma önüne geçmeniz mümkün değil. Proxy kullanır farklı ip adresi kullanır yinede gelir foruma. Buna en iyi cevabı yargı verecektir inanıyorum.
    Bence bu konuda problem dolandırılan kişilerin şikayetçi olmaması. Eğer olsalardı şahıs hala aynı numara ve ibanla devam edemezdi. En azından ibanı değiştirirdi. Ama sürekli r10 hesabı değiştirdiği halde numara ve iban benim gördüğüm kadarıyla aynı. Burada dolandırılanların sayıya takılmadan şikayetçi olması gerekiyor.
  • 12-08-2024, 01:49:13
    #17
    Yeniceri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tekrar söylüyorum, neden forum önlem alsın? Bu elemana dolandırılanlar, yarın sokakta gördükleri herhangi biri tarafından da dolandırılabilirler. O zaman da devlete mi şikayet edecekler, bu adam niye beni dolandırdı diye? Herkes uyanık olmalı. Zor bir dönemden geçiyoruz. Şu an hemen hemen en popüler mesleklerden biri hırsızlık. O yüzden herkes kendi tedbirini almalı. Ayrıca arka planda inanılmaz bir çalışma var. Sizler görmüyorsunuz ama arkadaşlarımız foruma girmeye çalışan dolandırıcıların yaklaşık %90'ını engelliyor. Kalan %10 için de lütfen sizler çaba gösterin.
    arka planda yürütülen titiz çalışmalar olduğuna hiç kuşkum yok coşkun hocamızın bu konuda ne kadar hassas olduğunu da forumdaki mesajlarından tanıdığım kadarıyla biliyorum. Benim demek istediğim sizin kimsenin mağduriyetini çözme gibi zorunluluğunuz yok şikayet var kategoriside buna dahil bundan bahsetmiyorum kesinlikle. Mustafa düşünceli isimli arkadaş forumdaki dolandırıcıların en popüleri ve marka değerini zedelediğine inanıyorum. Bu arkadaşı ip block atarak engelleme şansınızda yok proxy değiştirmek 1.5 dolar. Benim bahsettiğim olay bu arkadaşın yargı önünde gözünün korkutulup forumdan doğal yollarla uzaklaştırılması. Rokitonun kurumsal yapısı buna her ne kadar izin vermesede ibret olması açısından bildirim olarak herkese bildirilmesi.

    Sizin demek istediğinizi gayet iyi anladım aslında mustafayı engellesek mehmeti gelir mehmeti engellesek ahmeti gelir bundan bahsediyorsunuz sizde çok haklısınız hocam ancak ibret olması açısından rokitonun birisine haddini bildirip ders vermesi gerekiyor ki diğer hırsızların gözü korksun
  • 12-08-2024, 01:54:48
    #18
    6 küsür senedir buradayım, Bir tane o şekil de konum yok.
    Neden mi? Ayık ol mağdur olma.

    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arka planda yürütülen titiz çalışmalar olduğuna hiç kuşkum yok coşkun hocamızın bu konuda ne kadar hassas olduğunu da forumdaki mesajlarından tanıdığım kadarıyla biliyorum. Benim demek istediğim sizin kimsenin mağduriyetini çözme gibi zorunluluğunuz yok şikayet var kategoriside buna dahil bundan bahsetmiyorum kesinlikle. Mustafa düşünceli isimli arkadaş forumdaki dolandırıcıların en popüleri ve marka değerini zedelediğine inanıyorum. Bu arkadaşı ip block atarak engelleme şansınızda yok proxy değiştirmek 1.5 dolar. Benim bahsettiğim olay bu arkadaşın yargı önünde gözünün korkutulup forumdan doğal yollarla uzaklaştırılması. Rokitonun kurumsal yapısı buna her ne kadar izin vermesede ibret olması açısından bildirim olarak herkese bildirilmesi.

    Sizin demek istediğinizi gayet iyi anladım aslında mustafayı engellesek mehmeti gelir mehmeti engellesek ahmeti gelir bundan bahsediyorsunuz sizde çok haklısınız hocam ancak ibret olması açısından rokitonun birisine haddini bildirip ders vermesi gerekiyor ki diğer hırsızların gözü korksun