cem hocam söylediklerine harfiyen katılıyorum ancak bu arkadaş forumun tadını kaçırdı bence artık rokito dijitalin bu arkadaşa adli makamlar önünde hesap sorması gerekli. Forumun marka değerini düşürdüğü bariz ortada. Mağdur ettiği arkadaşlar hem rokitonun davası sayesinde mağduriyetini gidermiş olur hemde forumdan adli yollar aracılığıyla uzaklaştırılır. Sizin bu duruma önüne geçmeniz mümkün değil. Proxy kullanır farklı ip adresi kullanır yinede gelir foruma. Buna en iyi cevabı yargı verecektir inanıyorum.
Sizinle tam razıyım Katılıyorum