6 küsür senedir buradayım, Bir tane o şekil de konum yok.
Neden mi? Ayık ol mağdur olma.
arka planda yürütülen titiz çalışmalar olduğuna hiç kuşkum yok coşkun hocamızın bu konuda ne kadar hassas olduğunu da forumdaki mesajlarından tanıdığım kadarıyla biliyorum. Benim demek istediğim sizin kimsenin mağduriyetini çözme gibi zorunluluğunuz yok şikayet var kategoriside buna dahil bundan bahsetmiyorum kesinlikle. Mustafa düşünceli isimli arkadaş forumdaki dolandırıcıların en popüleri ve marka değerini zedelediğine inanıyorum. Bu arkadaşı ip block atarak engelleme şansınızda yok proxy değiştirmek 1.5 dolar. Benim bahsettiğim olay bu arkadaşın yargı önünde gözünün korkutulup forumdan doğal yollarla uzaklaştırılması. Rokitonun kurumsal yapısı buna her ne kadar izin vermesede ibret olması açısından bildirim olarak herkese bildirilmesi.
Sizin demek istediğinizi gayet iyi anladım aslında mustafayı engellesek mehmeti gelir mehmeti engellesek ahmeti gelir bundan bahsediyorsunuz sizde çok haklısınız hocam ancak ibret olması açısından rokitonun birisine haddini bildirip ders vermesi gerekiyor ki diğer hırsızların gözü korksun