Hattushil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın hocam,
Ama forum olarakta önlem alınmalı.
Yoksa bugün Mustafa Düşünceli, Veysel Çoban'lar yarın başkaları olacak...
wayns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dogru diyonuz hocam ama bazı kişiler direk parayı gönderiyor ozaman bunlardan ders almalı bence
Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cem hocam söylediklerine harfiyen katılıyorum ancak bu arkadaş forumun tadını kaçırdı bence artık rokito dijitalin bu arkadaşa adli makamlar önünde hesap sorması gerekli. Forumun marka değerini düşürdüğü bariz ortada. Mağdur ettiği arkadaşlar hem rokitonun davası sayesinde mağduriyetini gidermiş olur hemde forumdan adli yollar aracılığıyla uzaklaştırılır. Sizin bu duruma önüne geçmeniz mümkün değil. Proxy kullanır farklı ip adresi kullanır yinede gelir foruma. Buna en iyi cevabı yargı verecektir inanıyorum.
Tekrar söylüyorum, neden forum önlem alsın? Bu elemana dolandırılanlar, yarın sokakta gördükleri herhangi biri tarafından da dolandırılabilirler. O zaman da devlete mi şikayet edecekler, bu adam niye beni dolandırdı diye? Herkes uyanık olmalı. Zor bir dönemden geçiyoruz. Şu an hemen hemen en popüler mesleklerden biri hırsızlık. O yüzden herkes kendi tedbirini almalı. Ayrıca arka planda inanılmaz bir çalışma var. Sizler görmüyorsunuz ama arkadaşlarımız foruma girmeye çalışan dolandırıcıların yaklaşık %90'ını engelliyor. Kalan %10 için de lütfen sizler çaba gösterin.